Thursday, 25 August 2011

SHOPPING RAYE MENGEJOTTTT!!!!

Assalamualaikum...salam sejahtera n selamat mlm...mlm ni xtaw la np rajin lak angin mud ni utk meng"update" blog yg xsberape ni...hehehe....boleh dikatakan arini la ari gler pnh fara wat....*crazyness*..mne taknyer...lgsung xplan nk kuar g shopping,taw2 ajak rumet g mrempit beli bju raye adik yg xjmpe2 lg..maklumlah tema raye taon ni "kelabu" so ssh la nk cri wane tu....dye cri xjmpe tp fara ade je jmpe...*sje la tu nk suh akk ksygn dye ni p cri jgk...*lalala....akk syg adik kn...demi nk mrealisasikan tema kelabu tu,fara sggup mrempit ngn waktu tu ujan renyai2 dr u smpi ke Masjid Tanah..semata2 nk g cri bju raye adik kn....puas dok mronda kt area tu....akhirnyer jmpe jgk kt 1 kedai ni....bju nyerr mmg cntik gler...fara pon bkenan....*dlm ati tdetik jgk...kalo adik xnk,xpe....fara ley gne...*heeeee....tawar pnyer tawar harga,ok la decreased cket tp ayat mamat bangla tu mmg agak myentapkn ati fara ngn rumet....ade ke dye ley kate org jhr ni kedekot.....(sorila kalo ni sensitif bg sstgh pihak..)hishhh...rs nk pnmpor je muke mamat bangla tu....ingat kedekot tu xmampu ke nk beli haa?hishhh...hangin dgr...da tu ley puji Shah Alam tu org kaya...byr sng jer....eleyyy ntah knl ke x mne Johor,Melaka,Shah Alam....haihhh saborrrr jelaaaa....nseb bln pose.....lps je byr,fara terus blahhh...xsggup da nk tgk muke bangla tu....mule2 je puji mcm hape...*ingat fara cair ke puji mcm tu?....tak kuase nyahh oiiii.....!@#$%^&

cantik kn yg kelabu tuuu....hehehe



   
xtaw da nk pilih mne...rambang mata...sume cntik2

haaaa....pengalaman tol aritu...rs nk gelak pon yer....bis je beli baju tu,sempat la jgk fara ngn rumet singgah bazar Ramadhan kat Masjid Tanah tu utk beli juadah berbuka puasa.....hohoho....
::Alhamdulillah berkat ujan renyai2 tu dpt jgk bju raye utk adik tsyg....hehe::
cukup da kot smpi sni....heee...nti fara update lg la yer....salam syawal!!xcukup pose xley raye taw!!wink*wink**..salam...zZzZZzz...







LADY QF




No comments:

Post a Comment